Неділя, 28.04.2024, 16:10
Свалявський районний Будинок школяра
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пам'ятка

«Педагог-позашкільник повинен...»

 

  • Мати відповідну післядипломну підготовку, стаж роботи, перспективи професійного росту.
  • Мати глибокі фахові знання.
  • Досконало знати індивідуально-психологічні та вікові особливості дітей.
  • Мати високий рівень інтелектуального роз­витку, широке коло вмінь та інтересів, творчий сві­тогляд.
  • Виявляти гнучкість мислення, бути впевне­ним у своїх знаннях і силах, чітко планувати і раціо­нально організовувати свою роботу.
  • Мати такі риси: інтелігентність, толерант­ність до проявів нестандартної поведінки учнів готовність  вибачити  помилку,   справедливість, уміння спілкуватися з позиції старшого товариша.

Пам'ятка

«Основні складники майстерності

педагога-позашкільника»

 

  • Ґрунтовні фахові знання.
  • Розуміння мети й завдань діяльності гуртка в цілому та кожного учня зокрема.
  • Здійснення добору матеріалу до заняття, теми.
  • Знання, розуміння, володіння методами на­вчання.
  • Ситуативний вибір форм навчання (залеж­но від настрою групи, рівня працездатності в кон­кретний день).
  • Прогнозування кінцевого результату на­вчально-виховної діяльності.
  • Уміння зацікавити дитину певним видом ді­яльності.
  • Творчість та артистизм.
  • Проведення режисури заняття, відпрацюван­ня можливих його варіантів.
  • Володіння навичками професійної імпровіза­ції в ході заняття (відповідно до ситуації, яка скла­дається).
  • Знання реальних можливостей дітей, уміння розвивати їхні здібності.
  • Уміння дочекатися успіху в навчанні від кож­ного учня.

Пам'ятка

«Як завоювати у своїх вихованців

авторитет»

1. Станьте для вихованців мудрим порадником і наставником, живіть їхнім життям, уболівайте за них.

  1. Вирішуйте всі проблеми спільно, розвивайте дитячу ініціативу, враховуйте пропозиції та поба­жання вихованців.
  2. У справах ідіть поруч з вихованцями, але на крок попереду, уміло спрямовуючи дитячу енер­гію в потрібне русло.
  3. Доброту поєднуйте з вимогливістю, не бійте­ся зробити зауваження, якщо це потрібно, і не ску­піться на похвалу.
  4. Чітко плануйте свою роботу, щоб не витрача­ти час даремно.
  5. Станьте потрібною людиною для кожного ви­хованця.
  6. Навчіться відчувати радість спілкування з ді­тьми.

8. Постійно поповнюйте свою педагогічну скарбничку цікавими ідеями та починаннями.

Пам'ятка

«Форми роботи методичної служби з підвищення фахової майстерності педагогів в умовах позашкільного навчального закладу»

•   Масові

  1. Засідання педагогічної ради.
  2. Адміністративні наради (1-ша і 3-тя середа місяця).
  3. Інформаційні години (1-ша і 3-тя середа мі­сяця).
  4. Методичні виставки.
  5. Випуск методичних бюлетенів.
  6. Розробка методичних рекомендацій, пам'яток.
  7. Передплата фахових видань.

•   Індивідуальні

  1. Педагогічні конкурси.
  2. Індивідуальні консультації з питань практич­ної педагогіки та психології.
  3. Проходження атестації.
  4. Проведення відкритих занять гуртків.
  5. Взаємовідвідування гурткових занять.   .

6.  Участь у семінарах, конференціях усіхрівнів.

  1. Творча робота над обраною науково-педаго­гічною проблемою.
  2. Проходження курсів підвищення кваліфікації.

•   Групові

  1. Школа психолого-педагогічної освіти.

Робота в творчих групах.

Пам'ятка

«Стимули розвитку особистості гуртківця»

1.Засвоєння дитиною певного обсягу знань

2.Виявлення у вихованця відповідних здібностей

3.Творча співпраця «педагог—учень» із розви­тку творчої особистості.

4.Формування в учнів потреби у самовдоско­наленні.

Пам'ятка учня

«Самовдосконалення особистості»

  1. Навчитися самостійно вчитись і мислити.
  2. Оволодіти основами наук з метою самороз­витку.
  3. Всебічно й неперервно розвивати свої потен­ційні можливості та здібності для досягнення успі­ху в житті.
  4. Завжди і в усьому навчатися самому. Батьки й керівники гуртків можуть лише допомагати мені вчитися і керувати моїм розвитком та поведінкою.

 

  1. Насамперед розвивати в собі:
  • потребу в постійній зайнятості певною ко­рисною і потрібною справою;
  • прагнення завжди обдумувати й організо­вано" реалізовувати намічену справу, у процесі її виконання оволодівати потрібними знаннями та вміннями;
  • високу працездатність та звичку доводити роз­почату справу до кінця на основі відчуття успіху.

 

  1. Постійно працювати над розвитком свого ін­телекту. Водночас виявляти й долати вади у своєму характері й поведінці. Пам'ятати, що від усього по­ганого легше позбутися сьогодні. Враховувати, що всі особистісні вади не вроджені, а придбані і подо­лати їх можна, спираючись на сильні сторони ха­рактеру та вольові зусилля.
  2. Бути корисним людям. Розвивати в собі до­броту, чуйність, працелюбність, організованість, ретельність, активність, сумлінність, дотримувати­ся правил культури людських взаємин.
  3. Друзями самовдосконалення особистості є:

 

  • висока самосвідомість;
  • цілеспрямованість;
  • прагнення до самовиявлення та самоутвер­дження особистості в громадському житті;
  • самокритичність і самоконтроль.

Пам'ятка

«Методи, які спонукають учнів до творчої роботи, свідомого засвоєння знань

та застосування їх у практиці»

  • Практичні заняття.
  • Внутрішньогурткові, міжгурткові конкурси.
  • Концертна діяльність.
  • Презентація учнівської творчості.
  • Виставки творчих робіт.
  • Захист творчих досягнень.
  • Участь у районних, обласних, всеукраїнських конкурсах.

 

Пам'ятка

«Основні джерела творчості педагога-позашкільника»

  1. Спілкування з колегами-педагогами, обгово­рення питань навчально-виховного процесу, обмін досвідом, поширення досвіду творчих педагогів.
  2. Відвідування відкритих творчих занять гурт­ків у колег.
  3. Постійне опрацювання науково-методичної та психолого-педагогічної літератури.
  4. Особисте натхнення.
Форма входу

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright GNU GPL © 2012-2024
Сайт управляється системою uCoz